Život je prostě fajn

Jo, život je fajn, když víte jak na to. A to já tedy vím. Jmenuji se Jenda Úžasný a umím to s ženskými... to je celé.

Foto: autorka

Není v tom žádný velký kumšt, jen v tom musíte umět chodit.

Za chvíli mi bude padesát, takže zkušeností mám hromadu, to mi věřte. A ty hloupé husičky si nic jiného nezaslouží. Opravdu chytrá ženská by mi na žádný z mých triků neskočila.

Dvakrát jsem se nechtěně oženil, pravda, ale zase mám pět legálně narozených potomků a to by v tom byl čert, aby se aspoň jeden z nich o milujícího tatínka na stará kolena nepostaral. A po třetí se rozhodně ženit nebudu, v tom mám jasno.

S tou poslední jsem to zkoulel jedna báseň. Když jsem od ní odcházel, tak nejenže neměla už žádný majetek, ale nezbyla jí na hotovosti ani jedna koruna a musela jít žebrat po známých z vesnice o staré pečivo, aby mohla dát dětem najíst a toaletní papír, aby si mohli utřít zadek.

Zavinila si to sama. Pořád se nechtěla rozvést a myslela si, že kvůli dětem s nimi zůstanu. Jo, co bych s ní asi tak dělal. Prodala byt, pak i dům, zaplatila mé dluhy a zbytek peněz jsem dávno utratil. A aby jí to nebylo líto nadělal jsem jí další dluhy. Má co chtěla, já za to nemohu, měla pochopit, že už jsem někde jinde... resp. u jiné.

Našel jsem si samozřejmě už dávno náhradu a začal připravovat půdu pro přesídlení. Ta nová tedy není nic moc, mladice také ne, ale já už též nejsem nejmladší a tak si nemohu vybírat, jako dřív.

Aspoň jsem se nemusel už tolik snažit. Sex byl jen chvíli a pak jsem to vzal přes duši.

Denodenně sice musím poslouchat ty její bláboly, jak jí od dětství všichni ubližovali a trvá to dodnes. Dokonce jí každou chvíli chce někdo zabít a odpouslouchávají jí telefon. Ta ženská je regulérní blázen, byla na čas i v léčebně. 

Abych to vydržel, tak přitom jejím blábolení myslím na Ivetu. Je to pětatřicetiletá hezká barmanka, která to v posteli opravdu umí. A když už ty nesmysly nemohu snést jdu k ní i třeba na pár dnů, abych se odreagoval a užil si.

Peníze bohužel z ní žádné nevypadnou, ale nevadí. Ty sice neprší, ani u té bláznivky, ale kapou celkem pravidelně, takže ani teď nemusím pracovat.

Vlastně mi i pomohla k rozvodu s druhou manželkou. Od začátku našeho vztahu si všichni myslí, jak já "skáču, jak ona píská" a přitom jí dokáži snadno zmanipulovat, aby dělala co chci já a ještě si myslela, že je to její nápad.

Jel jsem si do místa trvalého bydliště vyřídit nějaké doklady a jelikož ta má bývalá husička už opravdu neměla žádné peníze a já na autobus zpátky ( dokonce jí i vypnuli elektřinu a musela dát děti k příbuzným ), tak jsem zavolal své současné.

Samozřejmě, že hned přijela a celá natěšená se producírovala několik dní po naší vesnici. Jistěže se mnou a s jejím dítětem. Seznámil jsem jí i s mou matkou a rodinou mého bratra.

Když se to dozvěděla má ( bohužel ) ještě manželka, tak souhlasila s rozvodem, tak rychle, že jsem nestačil zírat.

A pak mi ta bláznivá husička zaplatila cestu zpět a ještě se tetelila blahem, že si mě veze k sobě domů. Prostě jsem zabil dvě mouchy jednou ranou :o)

Jak jsem psal na začátku, musíte v tom umět chodit. 

A to já tedy umím na 100% !

Rada na závěr: zůstaňte vždy tak deset let. Déle ne, to je maximum.

 

Autor: Zuzana Andrlová | neděle 14.9.2014 23:50 | karma článku: 17,74 | přečteno: 1367x
  • Další články autora

Zuzana Andrlová

Vůně ryb a lipového čaje

Nestihla jsem "Kraťasy", ale tuto povídku mám v hlavě už několik měsíců. Snad se vám bude líbit a když ne, nevadí...

10.1.2015 v 2:41 | Karma: 12,32 | Přečteno: 368x | Diskuse| Poezie a próza

Zuzana Andrlová

Rybář

Tak, jako každého letního večera vyplouvají bárky na moře. Příboj už dávno ztich i rackové šli spát.

28.7.2014 v 3:48 | Karma: 17,47 | Přečteno: 709x | Diskuse| Letní povídka

Zuzana Andrlová

Nanosím vodu a vrazíme tam psa

Netušila jsem, že touto ledabyle prohozenou větou, která ani nikomu určená nebyla vyprovokuji dvojčata k nečekané aktivitě.

14.7.2014 v 2:46 | Karma: 18,76 | Přečteno: 1110x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Andrlová

Fotoblog vycvičeného psa

Pojďte se prosím podívat, jak trávím den po dvou měsíčním tvrdém výcviku. Troufám si říct, že jsem KABRŇÁK !

3.7.2014 v 2:40 | Karma: 23,62 | Přečteno: 864x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Andrlová

Neboj, bude líp

Ten všední den byl stejný, jako každý jiný předtím. Sama ženská s dvěma dětmi to nemá moc lehké.

24.6.2014 v 3:47 | Karma: 18,14 | Přečteno: 1167x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Jěště jsem zde...