Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já prostě miluju tyhle příhody ze života našeho a našich mazlíčků, je to vždy tak teplé, opravdové, nehrané, prostě opravdu milé..Nemohu si pomoci a dávám karmu..V.díky

1 0
možnosti
Foto

Dekuji, ze si nemuzete pomoci ;-) :-)

0 0
možnosti
KB

K95a14r34e92l 35B31o46č55e86k

14. 2. 2014 16:56

;-D Hlásím, že už jsem našel toho plivníka, akorát jsem se spletl, ta potvora sice kreslená byla, ale jinak hrané. http://www.youtube.com/watch?v=e0duYjf4dO0  tak na tohle jsem zíral v dětství

1 0
možnosti
Foto

Jeee super, diky ;-D Ja tedy myslela asi jinou potvoru, ale tohle znam taky R^

0 0
možnosti
PC

Moc hezky napsané, taky mám pořád nějaký "ktretény", ale ta čeština, fuj ...

"moc jsem se těšila, až si vezmu psi zpátky" ? Podle čeho se skloňuje slovo pes ? :-)

0 0
možnosti
Foto

Dekuji, uz jsem to opravila R^

0 0
možnosti
JR

J62a37r65a 41R17a97n13k

21. 1. 2014 1:24

Zuzko, utulky jsou plne, necekejte na neco s papiryVR^

2 0
možnosti
Foto

;-D Ne, to opravdu necekam a ani nechci, nejlepsi a nejmilejsi je nejaky vorisek, ale jeste stale se mi do toho moc nechce i kdyz detem jsem uz psa tak napul slibila ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Jěště jsem zde...