Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Andělé strážní se někdy dost nadřou...

4 1
možnosti
Foto

Zuzko, tak úplně jsem to s tou nehodou nepochopila, ale asi rozumím tomu proč. Některé významné okamžiky našeho života se nám vybavují jaksi útržkovitě a my jim rozumíme, a to, že ostatní nikoli, není až tak podstatné! ;-)

Hlavně hlavu vzhůru!

2 0
možnosti
MS

Já jsem toho nepochopil více ...

1 0
možnosti
Foto

R^ Hodne lidi Vam Vasi silu muze zavidet.

2 0
možnosti
AJ

Držím palce,ať svou bitvu vybojujete!

Přeji ještě řadu pěkných let!R^

4 0
možnosti
Foto

K takovemu prani se rada pripojuji a Vam preji totez. Ja uz tu bitvu vyhrala, mam co je pro me nejcenejsi: zdravi a sve deti R^

1 0
možnosti

Paní Zuzano, podařilo se Vám ta písmena poskládat tak, jak měla být. Ano, růžové brýle  jsou vlastně "andělé strážní", a ty jsou moc potřeba. Proto je nesundavejte.:-) Pěkný víkend!

3 1
možnosti
Foto

Moc dekuji a Vam aspon dodatecne peknou nedeli :-)

1 0
možnosti
Foto

Vám karmu a dovolím si trošku poradit. Některé diskutéry berte jako "hvězdnou pěchotu":-)

4 0
možnosti
Foto

Dekuji :-) Co my vime, co je ve hvezdach ;-)

0 0
možnosti
TT

Dobrá dedukce: Nikdo za mnou nejel, tak musím děkovat "tomu nahoře".

Moje doporučení: Běžte prodávat Strážnou věž.

2 7
možnosti
Foto

Ze jo :-) Musela jsem si najit co to je: Strazna vez a dekuji za doporuceni, ale nemam zajem.

2 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Jěště jsem zde...