Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak je důležité míti psa

Kdo mě zná, tak ví, že jsem odmala sportovní nemehlo. Jediné, co mi jde a baví je plavání.

DANNYFoto: autorka

Pak ještě v úvahu přichází chůze a to je tak vše. Jinak miluji klasické sporty, jako je gaučing, jízda autem atp. Vlastně, ještě se mě v minulosti snažil kamarád naučit hrát kulečník. Ovšem jeho jasný příkaz: Rozbombarduj to ! mě natolik odrovnal, že jsem protrhla plátno, zaplatila 500 Kč a odkráčela středem. Tágo už jsem pak nikdy v ruce nedržela.

Proto jsem neplánovala začít s jakýmkoliv sportem a vůbec ne teď, když mi 50 pomalu klepe na dveře. Ovšem někdo asi tam nahoře, usoudil jinak.

Dojeli jsme si s dětmi do útulku pro psa a já netušila, že jsem si domů přivezla osobního trenéra. Jmenuje se Danny a s mým výcvikem začal hned týž den, nač také zahálet, že...

Jako první jsme si dali po obědě krátký, celkem odychový běh ke kostelu a zpátky. To asi aby mě nevyplašil. Klame totiž tělem a působí, jako celkem hodný, nepříliš chytrý strýc.  Ale opak je pravdou, je chytrý jak vopice a vyčůraný jak beruška.

Večer jsem nic netuše, kráčela s ním volnou chůzí k lesu, kde se bleskurychle a bez problémů zbavil obojku i vodítka a následoval dvouhodinový sprint po Šumavských hvozdech. Já jsem jen tak pro formu dělala, že ho venčím, když kolem mne kroužil v několikametrové vzdálenosti.

Druhý den byl trénink již od rána, spestřený Dannyho nečekanými útěky, přičemž mne chodil domů pravidelně kontrolovat, jestli se neflákám. Třikrát se mu podařilo vyválet se v kravincích a to jen proto, abych ho mohla dát do vany, vyndat z vany, odnést ven. Někdo zdvihá činky, já psa.

Volný čas mezi jednotlivými disciplínami vyplňuji zábavným úklidem. I když Dannyho zavřu v předsíni, mám chlupy a bláto po celém bytě, je vskutku moc šikovný. 

Zítra si jdu na celý den odpočinout do práce. Jen ať si děti užijí, pes to byl hlavně jejich nápad a já se již těším, jaké nové sportovní disciplíny pro mne Danny vymyslí.

Jo, na pálení čarodejnic jsem ho raději nevzala, jelikož jsem měla - myslím oprávněné - podezření, že mě chce rychle a účinně zbavit přebytečného sádla a to jest škvařením v ohni.

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Andrlová | čtvrtek 1.5.2014 0:23 | karma článku: 20,94 | přečteno: 1163x
  • Další články autora

Zuzana Andrlová

Vůně ryb a lipového čaje

Nestihla jsem "Kraťasy", ale tuto povídku mám v hlavě už několik měsíců. Snad se vám bude líbit a když ne, nevadí...

10.1.2015 v 2:41 | Karma: 12,32 | Přečteno: 368x | Diskuse| Poezie a próza

Zuzana Andrlová

Rybář

Tak, jako každého letního večera vyplouvají bárky na moře. Příboj už dávno ztich i rackové šli spát.

28.7.2014 v 3:48 | Karma: 17,47 | Přečteno: 711x | Diskuse| Letní povídka

Zuzana Andrlová

Nanosím vodu a vrazíme tam psa

Netušila jsem, že touto ledabyle prohozenou větou, která ani nikomu určená nebyla vyprovokuji dvojčata k nečekané aktivitě.

14.7.2014 v 2:46 | Karma: 18,76 | Přečteno: 1111x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Andrlová

Fotoblog vycvičeného psa

Pojďte se prosím podívat, jak trávím den po dvou měsíčním tvrdém výcviku. Troufám si říct, že jsem KABRŇÁK !

3.7.2014 v 2:40 | Karma: 23,62 | Přečteno: 864x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Andrlová

Neboj, bude líp

Ten všední den byl stejný, jako každý jiný předtím. Sama ženská s dvěma dětmi to nemá moc lehké.

24.6.2014 v 3:47 | Karma: 18,14 | Přečteno: 1167x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Hrad začal platit cesty prezidenta. Za Zemana je celé musely financovat kraje

12. května 2024

Premium Když prezident přijede do krajů, nemá kolem toho být obrovská pompa, která stojí nejen hodně...

Pomohli její zemi bránit proti Japoncům. Filipínka teď o Češích vydává knihu

12. května 2024

Premium Měli to být spojenci nepřítele, ale namísto toho čtrnáct statečných Čechů nasadilo život, aby...

Úlet novin pečetil Trumanův triumf, lovec gangsterů už šok nerozdýchal

12. května 2024

Seriál Americké prezidentské volby dokážou překvapit, i když si všichni myslí, že dopředu vědí, jak...

Napadení a hajlování. Policisté v rámci derby pražských S zadrželi šest lidí

11. května 2024  22:15

Po skončení dnešního utkání fotbalistů Sparty a Slavie na stadionu na pražské Letné museli...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Jěště jsem zde...