Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vida! R^;-) Vem ho do lesa i s kluky a zkuste člunkový běh. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vidis, to me zatim nenapadlo - vyzkousime ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vypadá na fotce nějak...provinile :) že by pro něj focení bylo trestem?:))

1 0
možnosti

Spíš nedůvěřivě. Asi neměl dřív dobré zacházení. Čeká, co bude...

1 0
možnosti
Foto

Chválím profilovku. Sluší, madamR^:-)

4 0
možnosti
Foto

Slava, neuschnu. Dostala jsem polibeni od dvou malych chlapu ;-) 

To se take pocita, ne ?

5 0
možnosti
JG

to si piš. To se počítá dokonce dvojnásobněR^:-)

1 0
možnosti
DT

Moc hezky napsané R^ děkuju, pobavilo :-)

3 0
možnosti
LN

..zkoušel jsem spočíta rasy...ale jich tam na mne moc.....což nic nemění na tom že je to pěkný pesan....

2 0
možnosti
Foto

Dekuji, tez nedokazi rozklicovat z ceho je ten pes slozeny ;-)

0 0
možnosti

Jojo...někdo si vezme nezištně z útulku zadarmo psa, jiný za několikatisícový měsíční příspěvek do pěstounské péče dítě... :-/R^

5 0
možnosti
Foto

Ale no tak. Vy jste si nevsimnul, ze se snazim byt, jako ty tri opice - tedy nemam na mysli Sarku, Jitku a Tinu ;-D ( damy prominou ), ale tri moudre opice Mizaru, Kikazaru a Shizaru.

4 0
možnosti
Foto

Dbá na vaši fyzičku, když jste nesportovní.;-D

2 0
možnosti
Foto

Pekné Zuza! R^ Zkústě ho naučiť chodiť k súsedom na pažitok! ;-) Pekný 1. máj.

5 0
možnosti
Foto

Vy mi vidite do hlavy 8-o

Prave jsem se Vam chtela nahlasit, ze jsem sice na svobode, ale bez pazitky. Napadlo mi, ze udelam s Dannym vymenny obchod, maso z mrazaku = sousedovic pazitka. Nevyslo to, sezral maso i sousedum, tak snad priste.

Dekuji a tez preji pekny 1. maj.

3 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1461x
Jěště jsem zde...